Saunová kamna na dřevo - STOVEMAN 20R-LS HEAVY
Popis
Oválné topidlo s externím palivem a skleněnými dvířky. Určeno pro středně velké saunové místnosti - 12-20 m³ . Vyznačuje se kvalitou, funkčností a úsporností.
K ohřívači lze připojit výměník tepla pro ohřev teplé vody.
Díky velkému množství kamenů vytváří toto kamino v sauně příjemné, lehké a kvalitní teplo. Pojme přibližně 160 kg kamenů. Jedná se o silná a spolehlivá kamina, schopná generovat velké množství páry a tepla a spolehlivě sloužit po dlouhou dobu. Má vylepšený ventilační systém se 6 dalšími kanály pro proudění vzduchu. Na kaminy používané pro nekomerční účely se vztahuje 24měsíční záruka.
Model "HEAVY" - tělo kamna je vyrobeno z 8 mm silných ocelových plechů, zvýšená odolnost a trvanlivost, ideální pro intenzivní použití v komerčních saunách.
Vlastnosti:
- Rovnoměrné zahřívání a optimální množství kamenů.
- Palivo vyztužené zpevňovacími prvky. Intenzivní používání takového topidla klade na palivo vysoké zatížení. Palivo topidel STOVEMAN je vyztuženo rohy a zpevňujícími hranami. Rohy slouží také jako kanály pro chlazení paliva.
- Spalovací komora. Speciálně navržené obrubníky a šikmé hrany v palivu umožňují efektivnější využití tepelné energie.
- Pevná, vyvýšená podrážka. Pro efektivní vytápění sauny má základní deska větrací otvory, kterými vzduch vstupuje do prostoru s kameny.
- V horní části tělesa ohřívače se nachází velký a pohodlný čisticí otvor.
- Skleněné dveře, praktický popelník.
- Unikátní výrobní číslo.
Kameny se kupují samostatně.
Technical specification
- Záruka (rok) 2
- země výroby Estonsko
- Doporučená velikost sauny (m³) 12 - 20
- Rozměry šířka (mm) 800
- Rozměry výška (mm) 840
- Rozměry hloubka (mm) 510
- Průměr odvodu kouře (mm) 115
- Kapacita kamene max. (kg) 160
- váha (kg) 112
- Bezpečnostní vzdálenost zepředu (mm) 1000
- Bezpečná vzdálenost do stran a vzadu / dřevo a cihly (mm) 500 - 500
- Bezpečná vzdálenost od horní plochy ke stropu min. (mm) 1200
- Typ spalovací komory Externí
Instrukce
Shipping information
Prioritou naší společnosti je dodávat zákazníkům zboží nejvyšší kvality v čase, který jim vyhovuje, na místo, které si sami zvolí.
Zboží zasíláme do všech zemí světa, pokud při výběru doručovací adresy nenajdete zemi nebo město, které potřebujete, kontaktujte nás prosím na e-mail [email protected] nebo volejte na kontaktní tel., cena doručení bude vypočítat individuálně.
Doručení je vždy k dispozici.
Informace o doručení:
Příprava objednávky k odeslání trvá 2–3 pracovní dny od přijetí platby na bankovní účet obchodu. Jakmile bude vaše objednávka připravena, bude předána kurýrovi k doručení.
Dodací lhůta:
Doručení obvykle trvá 8–10 pracovních dnů, ale u větších nebo objemných objednávek může dodací lhůta trvat déle.
Upozorňujeme, že objednávky nejsou zpracovávány, odesílány ani doručovány o víkendech nebo státních svátcích.
Maximální doba dodání by neměla přesáhnout 4–6 týdnů.
Dodací lhůta se počítá od okamžiku vyzvednutí a odeslání objednávky z našeho skladu. Jakmile je objednávka odeslána, klient obdrží e-mailové upozornění se všemi informacemi o sledování jeho objednávky. Dodací podmínky se mohou měnit v závislosti na vzdálenosti místa určení.
Doba dodání na webu je přibližná.
Společnost nenese odpovědnost za případné zpoždění dodávky.
Společnost nezodpovídá za přeskupování elektrikářů nebo stavitelů.
NB! Pokud jste svou objednávku neobdrželi ve výše uvedené lhůtě, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Ceny doručení domů
Cena dopravy po celé Evropě se vypočítává podle sazeb stanovených kurýrní službou.
Před doručením zboží Vám kurýr telefonicky sjedná přijatelnou dodací lhůtu (pracovní dny Po-Pá 8:00 - 17:00).
Náklady na doručení nejsou zahrnuty v ceně produktu uvedené v internetovém obchodě.
Cena dopravy bude připočtena k hodnotě nákupního košíku.
Sběr zboží
Při přebírání dodaného zboží prosím zkontrolujte stav zásilky (obalu), ujistěte se, že obal není zdeformovaný nebo poškozený. Pokud máte podezření, že byl balík poškozen nebo zdeformován, nepodepisujte dokumenty balíku a vraťte balík kurýrovi. Pokud je balík v pořádku, podepište fakturu (náložný list) nebo jiný dokument o převzetí zásilky. Podepsaný dokument je dokladem, že Vám bylo doručeno objednané zboží.
Při nákupu produktů delších než 2,4 m si může zákazník zajistit vykládku.
Vrácení zboží
U nás zakoupené zboží se snažíme zabalit. Bohužel někdy může dojít k poškození během přepravy. I když nevíte, jestli je něco poškozeno nebo ne, vždy je dobré si doručený balíček vyfotit na svůj smartphone, budete je potřebovat pro případ, že by došlo k poškození obsahu.
Pokud vidíte známky poškození obalu, proveďte následující kroky:
1. Vyfoťte balík a ujistěte se, že je viditelné poškození.
2. Rozbalte svou objednávku a zkontrolujte, zda nejsou nějaké produkty poškozené, vyfoťte poškozenou položku.
3. Pokud dojde k porušení, informujte nás prosím na e-mailu [email protected]
NB! U všech reklamací poškozeného nebo rozbitého zboží musíte reklamaci uplatnit do jednoho (1) pracovního dne od data doručení. Společnost musí obdržet úplné podrobnosti a popis v písemné podobě s připojenými fotografiemi poškozeného zboží.
Pokud kupující odmítne převzít dodané zboží, které není vadné, musí uhradit náklady na vrácení zboží k nám.
Máte-li jakékoli požadavky nebo připomínky ke službám rozvozu zboží, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky. Vaše přání určitě zvážíme.